Haber

CHP’de ikinci tur stratejisi: Milliyetçi seçmeni ikna etmek

ANKARA – 28 Mayıs’ta yapılacak Cumhurbaşkanlığı seçimleri öncesi CHP, tarihinin en yoğun mülakat trafiğine tanık oluyor. CHP heyeti arka arkaya toplantılar yaparken, CHP Genel Başkanı ve Millet İttifakı’nın cumhurbaşkanı adayı Kemal Kılıçdaroğlu dün ikinci tür strateji toplantısı yaptı.

MİLLİYETÇİ SEÇMENİ İKNA ETMEK İLK HEDEF

CHP’de ikinci tip stratejinin hayata geçirildiği toplantıların ardından yol haritası netleşmeye başladı. Edinilen bilgiye göre, birinci tip seçimde ortaya çıkan milliyetçi kimliğe sahip seçmenler yakından izlenecek. Bu çevrenin ‘hassas’ olduğu ‘terör’ ve ‘mülteciler’ söylemlerinde daha somut bir dil kullanmayı hedefleyen ikinci tıbbi stratejinin öncelikli amacı, milliyetçi seçmeni ikna etmek olacak.

AYİNLER YERİNE DÜŞÜK OY KULLANILAN YERLERE ODAKLANMA HEDEFİ

İkinci tipte kalan sayılı günler dikkate alındığında CHP’nin mutfağı da birinci tip öncesi yapılan büyük açık mitingler yerine kanaat önderleriyle doğrudan görüşme stratejisini benimseyecek. Partide yapılan birinci sınıf seçim sonuçları analizlerine göre Kılıçdaroğlu’nun düşük oy aldığı yerler bir bir belirleniyor ve bu bölgelerdeki programlar daha da ağırlaşacak.

GENÇLERE ODAKLANMAK

CHP’nin ikinci tip stratejisindeki bir diğer konu da genç seçmenlerdi. Bu seçmenlerden bir kısmının sandığa gitmediğini ya da başka bir adayı, yarışı üçüncü sırada tamamlayan Sinan Oğan’ı tercih ettiğini belirleyen parti, bu seçim bölgesine de odaklanacak.

Birinci tip yaklaşıma yaklaşıldıkça Kılıçdaroğlu ve diğer kadroların gençlere yönelik davetlerini artırarak sürdürecekleri öğrenilirken, daha somut proje ve hedefler geliştirmek için çalışmalara başlandı.

Kılıçdaroğlu’nun kadın seçmenler nezdinde temelinin olumlu tarafta olduğunu belirten kadro, bunu artırmak için bir strateji üzerinde çalıştıklarını da belirtiyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Ankara evden eve nakliyat
nakliyat
Yenikent Evden Eve Nakliyat
Başa dön tuşu